antreprenoriat
Antreprenoriat

Cum să se pregătească pentru următorul val de antreprenoriat

Steve Caz este co-fondator al Americii On-line, compania care a democratizat accesul on-line. Steve este în prezent președinte al Revoluției societate de investiții și, de asemenea, Cazul Fundației. Președintele Obama l-a numit Prezidențial Ambasador Global pentru Antreprenoriat. În plus, Steve a prezidat Pornire America și Startup Weekend, inițiative de promovare a antreprenoriatului.

Pe scurt, el este un miliardar. Dar permiteți-mi să vă spun o poveste care vă va oferi o mai bună înțelegere în om. Am luat cina cu Steve și echipa lui imediat după ce Apple a explodat contractului pentru produse de compania lui Steve pentru a crea un serviciu online pentru consumatori numit AppleLink Personal Edition.

Îmi amintesc spunându-i că Apple i-a făcut o mare favoare, pentru că Apple a fost, și încă este, un dispozitiv hardware companiei. Steve mi-a cerut să se consulte cu ceea ce a devenit America On-line și de a face unele conferințe on-line, și am fost de acord. (Ar trebui penger på dagen‌ ‌să au plecat să lucreze pentru companie, dar ce stiu eu?)

Doi ani mai târziu, am văzut pe Steve, și m-a întrebat dacă am fost încă de lucru cu părinții lui. I-am spus că nu am fost. Apoi m-a întrebat dacă am avut opțiuni pe acțiuni care au promis, și i-am spus că nu, dar nu vă faceți griji despre ele pentru că nu aș fi făcut asta de mult.

Dar el a insistat să am opțiuni, și să spunem că aceste opțiuni au fost ca proverbialul doi pești în Matei 14, care a hrănit mii de oameni. El nu avea să-mi dea aceste opțiuni, dar au schimbat traiectoria mea valoare netă.

Iar acum a scris o carte numită Cel de-al Treilea Val: O Antreprenorii Viziune de Viitor. Vă recomandăm să citiți-l pentru a obține perspective în următoarea curbă de tehnologie spirit antreprenorial. Puteți să-l aici. Aici e un scurt interviu despre antreprenoriat si cartea.

Al doilea, produs. Știam că Internetul trebuie să fie ușor de utilizat, util, distractiv, și la prețuri accesibile, dacă ea a fost de gând pentru a obține de larg consum adopție. Și am lucrat neobosit pentru a construi o mare de consum-servicii prietenoase și evangheliza—cu ajutorul tău!—beneficiile de a merge on-line. Am vrut să democratizeze accesul la Internet, astfel încât toată lumea ar putea beneficia. Noastre strigătul in acei ani a fost ca avem nevoie pentru a face AOL destul de ușor pentru mama mea pentru a utiliza.

Al treilea, parteneriate. Am recunoscut că nu am putut merge singur, și am muncit din greu pentru a stabili parteneriate. În primele noastre zile, am creat parteneriate cu producătorii de PC-uri, cum ar fi Commodore, Radio Shack, Apple, și Tandy, și modem companii ca Hayes. Apoi am lucrat cu companii de rețea, cum ar fi MCI și Sprint, pentru a reduce costul de conectare (de când am început, a fost, de obicei, de 10 dolari pe oră!).

În cele din urmă, am lucrat cu zeci de mass-media și companii de software. Un proverb African vine în minte: dacă vrei să mergi repede, mergi singur, dar dacă vrei să mergi departe, mergi împreună. Am vrut să mergem departe, așa că am mers împreună, tricotat împreună o tapiserie de alianțe.

Și în al patrulea rând, perseverenta. Am ramas cu ea, în ciuda numeroaselor eșecuri. De exemplu, atunci când Apple a anulat acordul de a oferi în comun AppleLink Personal Edition, care a creat o criză și a forțat un pivot. Am redenumit serviciul America On-line, care în curând a devenit smålån AOL.

Am folosit pentru a glumă pe care AOL a fost un deceniu-in-the-face succes peste noapte. Noi doar nu va renunța. Investitorii noștri aproape că ne-a forțat să-și vândă, dar i-am convins să stai cu ea. În cele din urmă, am reușit. Noi am fost prima companie de Internet pentru a merge publice (în 1992), iar cele mai performante stoc din anii 1990. La vârf, aproape jumătate din SUA trafic pe Internet curgea prin AOL. Dar nu ne-am fi făcut fără cei 4 Ps.